lördag 26 september 2009

Jag har varit på bokmässa i Göteborg
jag tog tåget för att gå på mässan, vilket jag bestämde
förra året att nästa år - så... men, mässan öppnade inte för allmänt folk förrän kl 14 -
mitt tåg hem går 16. Alltså, 1½ timma på mässan, snabba ryck, inte vad jag hade tänkt mig
och vad kunde jag hinna med att se? Inga snack med författare eller att lyssna på debatter!
Nostalgi
Vem kommer inte ihåg sin barndom
(om dom är i pensionsåldern)
vid jul eller påsk skulle sådana planscher inhandlas att sättas upp på väggen
(se översta raden)

3 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Så Barrbell, nu har jag flyttat om din text lite grann. Om det inte är till belåtenhet får du bara säga till.
Annars har jag skrivit ihop ett litet tal till mr J. Därefter deletade jag det och mådde mycket bättre.
Kramar Borgmästarinnan

Hanneles jul sa...

En julgalning till :)

Eva Agnes sa...

Nu ska vi inte vara så kvistiga med "apor" visavi "gorillor".
Kram Eva Agnes